Και πόθεν μοι τούτο ίνα έλθη η ημετέρα αδελφή

Euros

Αδέλφια είναι,από την ίδια μάνα γεννήθηκαν,Μανιάτισσα σκληροτράχηλη και παραδοσιακή,χρόνια ολόκληρα μένουσα σε συνοικία του μεγάλου λιμανιού.Όμως δεν ζουν όλα τα παιδιά με άνεση,ο ένας μορφώθηκε,οι άλλοι δε μπόρεσαν να δρασκελίσουν το πανεπιστήμιο,και η μία αδελφή είχε καλύτερη τύχη.Γνώρισε τον πρίγκιπα,ευτυχώς ζει με άνεση,οι άλλοι σχεδόν λιμοκτονούν.Σπάνια τους επισκέπτεται,είναι και η απόσταση,είναι οι δουλειές που δεν επιτρέπουν συχνές επισκέψεις.Όμως τώρα όφειλε να τους κάνει τη τιμή να του δει,να τους ρωτήσει πώς περνάνε,ζουν,πέθαναν,μένουν σε αντίσκηνο ή το αντίσκηνο έγινε κεραμμίδι?Πετάχτηκε ως το γειτονικό σούπερ μάρκετ,μερικά τρόφιμα είναι αρκετά,από μια σακούλα του καθένα θα κλείσει στόματα,θα κατευνάσει τη πείνα,θα δώσει το άλλοθι της απρόσμενης επίσκεψης.Βρε καλώς την,κι ας άργησε,ποιός φούρνος γκρεμίστηκε φίλτατή μου αδελφή και πόθεν μοι τούτο ίνα έλθη η ημετέρα αδελφή?Το αίμα νερό δε γίνεται και το ξέρουμε όλοι,αλλά αδελφή μου αγαπητή θέλω μια χάρη,βρισκόμαστε σε μια περίεργη εποχή,θέλουμε ευστάθεια και σου ζητώ να ψηφίσεις τον αρχηγό.Πάρε ένα χαρτονόμισμα των πενήντα ευρώ για τα τρέχοντα έξοδα,και ό,τι χρειαστείς εγώ είμαι εδώ,σου λέω και πάλι η ευστάθεια είναι πάνω απ΄όλα.Από εκείνη τη μέρα οι λιμοκτονούντες αντί του Κύριε Ελέησον έψαλλαν μέρα νύχτα,στον ύπνο τους και στο ξύπνιο τους,»το ευσταθώς μακαρίζομεν τον αρχηγόν χάρην της αδελφής»,και »στώμεν καλώς» μέχρι να ξανάρθει η σακούλα και το πενηντάρικο!Άκουσα να μου περιγράφουν ότι ένας μεγαλόσχημος του λιμανιού μπήκε σε ένα σούπερ μάρκετ και αναφώνησε,όσοι βρίσκονται εντός μπορούν να αγοράσουν ό,τι θέλουν δωρεάν,τα έξοδα δικά μου!Όλα αυτά δεν είναι από τον Άρη συμβάντα,συμβαίνουν και θα συμβαίνουν μέχρι οι άνθρωποι να συνειδητοποιήσουν αλλά και να υποψιάζονται την αγαθοποιό δράση των πρόσκαιρα φιλεύσπλαχνων.

