Αν σκεφτώ

  • Aν σκεφτώ ως χριστιανός θα δείξω επιείκεια ακόμη κι αν με πνίγει το δίκιο υπακούοντας στις εντολές του Χριστού άχρι θανάτου…
  • Αν σκεφτώ ως δεξιός οφείλω να έχω σε διαρκή μνήμη τους αστέρες της δεξιάς ακόμη κι αν δύουν…
  • Αν σκεφτώ ως αριστερός θα θυμάμαι πάντοτε τους αστέρες της δεξιάς που δεν είναι αριστεροί ακόμη και δυόμενους,και τους αριστερούς προερχόμενους από τη δεξιά αναδυόμενους..
  • Αν σκεφτώ ως μουσουλμάνος θα έχω ανάμεικτα συναισθήματα μέχρι να υπερνικήσει το υπερέχον…
  • Αν σκεφτώ ως πλούσιος θα έχουν φαγούρα οι τσέπες μου συνεχώς μέχρι να αποκτήσω κι άλλες τσέπες...
  • Αν σκεφτώ ως πολιτικός θα πρέπει να λέω αναρίθμητα ψέματα μέχρι να ανακαλύψω κι άλλα…
  • Αν σκεφτώ ως εγκληματίας θα πρέπει να μάθω να σβήνω τα ίχνη μου μέχρι να φθαρεί η σβήστρα μαζί με μένα…
  •  Αν σκεφτώ ως ηθοποιός οφείλω να μελετήσω καλά τη σχιζοφρένεια ώστε να υποδύομαι καλά πολλά πρόσωπα…
  •  Αν σκεφτώ ως μαθητής θα πρέπει να βελτιώσω κυρίως δύο απ΄τις αισθήσεις μου,την όραση και την ακοή…
  • Αν σκεφτώ ως επιχειρηματίας,βιομήχανος,τραπεζίτης,επενδυτής,θα πρέπει να ξεχάσω συγγενείς και φίλους,να μεριμνώ για τους εχθρούς μου συνοδοιπόρους της τέχνης,πώς θα τους εξουδετερώσω…
  • Αν σκεφτώ ως δικηγόρος θα πρέπει να μάθω καλά πολλές τέχνες,ανάμεσά τους την του λόγου τέχνη,μα και τη τέχνη της υπεκφυγής δια της κατ΄επίφαση ορθής οδού…
  • Αν σκεφτώ ως γιατρός το σώμα ως σύνολο δεν είναι εύλογο αυτή τη δύσκολη εποχή του τεμαχισμού να μου λέει πολλά όπως στον Ιπποκράτη,όσα θα μου λένε οι ιστοί,οι αρτηρίες,τα όργανα,τα νύχια και οι τρίχες…
  • Αν σκεφτώ ως ταξιδιώτης δε θα πρέπει ποτέ να κοιμάμαι για να μη χάσω ούτε λεπτό από το επόμενο συναρπαστικό ταξίδι μου..
  • Αν σκεφτώ ως φτωχός ο συμβιβασμός θα φαίνεται ως παραδοχή της ήττας,αλλά τουλάχιστον δε θα έχουν φαγούρα οι τσέπες μου…
  • Αν σκεφτώ ως δημιουργός θα πω εκείνο που εκστόμισε ο Ιουστινιανός όταν αντίκρισε την Αγία Σοφία…
  • Αν σκεφτώ ως Έλληνας δε θα με αφορά τι λέει ο ανόητος κόσμος,αλλά τι λέει η νόηση για τον κόσμο…
  • Αν σκεφτώ ως Γερμανός δε θα με αφορά τη λέει ο άλλος κόσμος,όσο μιλάει ο Γερμανικός κόσμος…
  • Αν σκεφτώ ως Γάλλος δε θα συμπεριφέρομαι όπως ο άλλος κόσμος αλλά θα αποτυπώνω τα ίχνη του με γαλλική φινέτσα…
  • Αν σκεφτώ ως Αμερικανός για το κόσμο τρεις επιλογές θα έχω,είτε θα τον αγνοώ,είτε θα μεθύσει μαζί μου με coca cola,είτε θα γίνει κτήμα μου μέχρι να μοιάζει στην έρημο Mohave…
