Δε πάει άλλο,bye!

-Καλημέρα Ευτέρπη,είσαι μέσα?

Τί θες πάλι,γιατί κουβαλήθηκες πάλι,δε πάει άλλο,εγώ θα φύγω!

-Κάτσε να μιλήσουμε..

Δεν έχουμε να πούμε τίποτα,χωρίζουμε,bye!Κουράστηκα να ζω σε αυτή τη καλύβα,θέλω σπίτι κανονικό!

-Μα δεν έχουμε λεφτά για καλύτερο σπίτι,πού να τα βρω,είμαι άνεργος.

Λεφτά για ποδήλατο ήξερες να βρεις,δεν έχω ούτε κουζίνα,πού θα μαγειρέψω να φάμε?Δε πάει άλλο,θα φύγω!

-Στάσου,μη φεύγεις,πού θα πας?

Θα πάω στην Ελλάδα,θα τινάξω και τη σκόνη από τα πόδια μου,δε θέλω να σε ξαναδώ,παίρνω και τη κατσαρόλα μου!

-Εεε άμα θες να φύγεις φύγε,bye,άμα θες να κάτσεις κάτσε,πού θα βρεις καλύτερα από εδώ?

Είσαι πολύ κακός μαζί μου,δε νοιάζεσαι για μένα,και μου το΄λεγε η μάνα μου,μη τον πάρεις αλλά δε την άκουσα επειδή σ΄ερωτεύτηκα τρομάρα μου!

This entry was posted in video.