η πληρότητα του ορισμού της αγάπης

..αλλά πριν από αυτόν ορισμοί περί αυτής από ανθρώπους,μεγάλους και μικρούς,αθώες απαντήσεις,απαντήσεις κατά το δοκούν.

αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για το μπαμπά και πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη,για να δει αν πέτυχε.

αγάπη είναι εκεί που η καρδιά γαληνεύει όταν την έχει,και θλίβεται όταν απομακρύνεται από αυτήν.

αγάπη είναι να πονάς για κάτι που έχεις χάσει

αγάπη είναι όταν σας αρέσει να κάνετε πράγματα με το σύντροφό σας

αγάπη είναι σε δέχομαι όπως είσαι

αγάπη είναι η ψυχοθεραπεία της ζωής του ανθρώπου

αγάπη είναι θυσία και ανιδιοτέλεια

αγάπη είναι τα υπέροχα αθώα ματάκια του σκύλου μου όταν με κοιτάζουν

αγάπη είναι να μη με μαλώνει η μαμά όταν θέλω να δω τηλεόραση

αγάπη είναι όταν δεν κάνει αταξίες έχει καλή ψυχή και δεν δέρνει τα παιδιά

αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα,μετά βαριέσαι να φιλιέσαι με αυτήν, και λες στην άλλη φίλη σου θέλεις να φιληθούμε?

αγάπη είναι να έχεις βρει το άλλο σου μισό και να περνάς καλά μαζί του.

αγάπη είναι χάνομαι μέσα στα υπέροχα μάτια σου όταν είμαι πτώμα από τη δουλειά και ξεκουράζομαι

αλλά ο πλήρης και αδιαφιλονίκητος ορισμός της αγάπης είναι αυτός που μας έδωσε ο απόστολος Παύλος,και συμπυκνώνει τα πάντα, όλα,όλους τους καλύπτει,πνευματικό και φυσικό κόσμο.

Αν μιλάω τις γλώσσες των ανθρώπων και των αγγέλων, αλλά δεν έχω αγάπη,
έγινα ένα κομμάτι χαλκός που βγάζει ήχους ή ένα κύμβαλο που αλαλάζει και ξεκουφαίνει.

Και αν έχω προφητεία, και γνωρίζω όλα τα μυστήρια και όλη τη γνώση,
και αν έχω όλη την πίστη, ώστε να μετατοπίζω βουνά, αλλά δεν έχω αγάπη, δεν είμαι τίποτε.

Και αν διανείμω όλα τα υπάρχοντά μου, και αν παραδώσω το σώμα μου για να καώ,
αλλά δεν έχω αγάπη, τίποτε δεν ωφελούμαι.

Η αγάπη μακροθυμεί, αγαθοποιεί· η αγάπη δεν φθονεί· η αγάπη δεν αυθαδιάζει,
δεν υπερηφανεύεται, δεν φέρεται με απρέπεια, δεν ζητάει τα δικά της, δεν εξάπτεται, δεν συλλογίζεται το κακό·
δεν χαίρεται στην αδικία, συγχαίρει όμως στην αλήθεια.
Όλα τα ανέχεται, όλα τα πιστεύει, όλα τα ελπίζει, όλα τα υπομένει.
Η αγάπη δεν ξεπέφτει ποτέ· τα άλλα, όμως, είτε προφητείες είναι, θα καταργηθούν· είτε γλώσσες,
θα σταματήσουν· είτε γνώση, θα καταργηθεί·

